.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامی غایبان مشهور نشست شكرانه وحدت مجلس

اگرچه از احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی بعنوان غایبان نشست دیروز " شکرانه وحدت " به میزبانی علی لاریجانی یاد می شود اما در این میان بسیاری از چهره های سیاسی ، مقامات اجرایی و شخصیت های موثر دیگری هم بودند که به دلایل مختلف در این اجلاس شرکت نکردند بطوری که تریبون متعلق به اقلیت اصلاح طلب مجلس هشتم مدعی شده است تنها 30 شخصیت از 199 شخصیتی که به این اجلاس دعوت شده بودند در آن شرکت کردند .

گزارشهای دریافتی نشان می دهد چهره ها و مسئولان سابق و فعلی ذیل علی رغم اطلاع و دعوت شدن از حضور در نشست خودداری کردند :

فیروزآبادی / ناطق نوری / هاشمی شاهرودی / خاتمی / محمد یزدی / دری نجف آبادی/ محمود دعایی / حکمت / محتشمی پور/ هادی غفاری / مجید انصاری / سرحدی‌زاده / افروغ / دانش جعفری / حسینی / ساعدی / افخمی /عسگری / فیاض بخش / امانی / پورنجاتی/ عادل آذر / علی احمدی / شاهرخی /شجاع / طلایی نیک / دقیقی / جلودارزاده / شکوری راد / جبارزاده / ابوطالب / امینی / حضرتي / اطاعت /

طبق برنامه یی که از پیش توسط هیات رئیسه مجلس تدوین شده بود روسای سابق بهارستان مهدی کروبی، علی اکبر ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی جزو مهمانان بودند. در کلیپ تصویری بزرگ داشت سالروز مجلس تصاویری از تمامی مسوولان سابق نظام از جمله میرحسین موسوی، مهدی کروبی و موسوی خوئینی ها پخش شد.

نکته جالب توجه غیبت برخی از نمایندگان فعلی مجلس بود .محسن کوهکن مجری مراسم در توجیه غیبت این نمایندگان عنوان می کند که جمعی از همکاران به خاطر بزرگداشت روز مجلس همراه نایب اول رئیس مجلس ،محمدحسن ابوترابی فرد به کاشمر شهر مدرس سفر کردند.

در هر صورت برخلاف سال گذشته که نشست شکرانه وحدت با تعریف و تمجید از لاریجانی همراه بود امسال باعث آزردگی خاطر وی شد و درسخنان خودنیز بنوعی این نارضایتی را بروز داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.